Historie hledání
ISUZU D-MAX II 2.5 CRDi 120 Kw LIQUI MOLY GmbH 3780 Motorový olej top tec truck 4450 15w-40 Ean: 4100420037801
- Kód výrobce: 3780 , P000271 , Volvo VDS-4.5 , Renault Trucks RLD-3 , MTU Typ 2.1 , MB-Freigabe 228.31 , Mack EOS-4.5 , MAN M 3575 , JASO DH-2 , Ford WSS-M2C 171-F1 , E9 , Deutz DQC III-10 LA , DD DFS 93K222 , Cummins CES 20086 , Cummins CES 20081 , Caterpillar ECF-3 , API CK-4/SN , ACEA E7 , 15W-40
- Objednací kód: 00222-3780
- Název: LIQUI MOLY GmbH 3780 Motorový olej top tec truck 4450 15w-40
- Ean: 4100420037801
LIQUI MOLY GmbH 3780 Motorový olej top tec truck 4450 15w-40
Chrání systémy pro dodatečnou úpravu výfukových plynů. Díky pokročilé aditivní technologii, která zlepšuje ochranu před opotřebením a zvyšuje oxidační stabilitu, splňuje olej požadavky nejmodernějších motorových koncepcí. Rovněž umožňuje formulaci oleje s nízkým obsahem popelovin a se zlepšenou snášenlivostí se zřetelem na katalyzátor a filtr pevných částic (DPF). Pomocí zvoleného nastavení viskozity je motor také při extrémních situacích, jako jsou např. vysoké tepelné a mechanické zatížení, výborně chráněný.
Olej splňuje požadavky nejmodernějších motorových koncepcí se sníženou emisí škodlivých látek. Je optimální pro užitková vozidla, autobusy v místním i dálkovém provozu a rovněž pro lesní, zemědělská a stavební vozidla. Díky své dobré výkonnosti se olej optimálně hodí pro použití v moderních motorech splňujících normy Euro IV, Euro V a Euro VI. Obzvláště doporučený je pro vozidla vybavené filtrem pevných částic (DPF). Olej Top Tec Truck 4450 15W-40 je bez omezení zpětně kompatibilní v mnoha vozidlech. V souladu s požadavky výrobců se může použít také v motorech splňující pouze starší normy Euro II a Euro III.
Doporučené použití oleje je pouze pro dieselové motory.
Ke stažení:Bezpečnostní list, Česká produktová informace,
ACEA E9; API CK-4, API SN; Cummins CES 20086; Detroit Diesel DFS 93K222; Ford WSS-M2C 171-F1; Mack EOS-4.5; MB 228.31; Renault Trucks RLD-3; Volvo VDS-4.5
ACEA E9; API CK-4, API SN; Cummins CES 20086; Detroit Diesel DFS 93K222; Ford WSS-M2C 171-F1; Mack EOS-4.5; MB 228.31; Renault Trucks RLD-3; Volvo VDS-4.5