×

Historie hledání

ISUZU D-MAX II 2.5 CRDi 120 Kw LIQUI MOLY GmbH 3794 Motorový olej top tec truck 4050 10w-40 Ean: 4100420037948

  • Kód výrobce: 3794 , P000275 , Volvo VDS-4.5 , Volvo CNG/VDS-3 , Scania Low Ash , Renault Trucks RXD , Renault Trucks RGD , Renault Trucks RLD-3 , MTU Typ 3.1 , MB 226.9 , MB-Freigabe 228.51 , Mack EOS-4.5 , MAN M 3271-1/M 3477 , Mack EO-M Plus/EO-N , Deutz DQC IV-18 LA , Cummins CES 20086 , DAF HP2 , Deutz DQC IV-10 LA , Cummins CES 20077 , CK-4 , Cummins CES 20076 , Caterpillar ECF-3 , Caterpillar ECF-1-a , 10W-40 , ACEA E6/E7/E9
  • Objednací kód: 00222-3794
  • Název: LIQUI MOLY GmbH 3794 Motorový olej top tec truck 4050 10w-40
  • Ean: 4100420037948 Země původu: DE

LIQUI MOLY GmbH 3794 Motorový olej top tec truck 4050 10w-40


Lehkoběžný motorový olej na bázi syntetické technologie s obsahem nejnovějších aditiv. Je speciálně přizpůsobený nejnovějším ustanovením emisních předpisů. Výborně chrání před opotřebením a zajišťuje optimální čistotu vnitřku motoru. Zaručuje obzvláště při kritických provozních podmínkách optimální tlak oleje a stabilní mazací film. Umožňuje realizovat maximální délky intervalů výměny oleje. Snižuje spotřebu oleje. Překonává vysoké požadavky testů na motorové oleje uznávaných výrobců motorových vozidel. Zabezpečuje funkčnost filtru pevných částic (DPF) a pečuje o jeho maximální životnost.


Speciálně doporučený pro moderní vysoce zatížené dieselové motory užitkových vozidel splňující normy Euro IV, Euro V a Euro VI a vybavené úpravou výfukových plynů a filtrem pevných částic (DPF/CRT). Olej je zpětně kompatibilní a může se částečně použít v nesmíšeném stavu s jiným olejem i ve starších motorech užitkových vozidel splňující normy Euro II a Euro III.


Dodržet provozní a servisní předpisy pro lhůty výměny oleje výrobce užitkového vozidla nebo motoru. Doporučené použití oleje je pouze pro dieselové motory.


Ke stažení:Bezpečnostní list, Česká produktová informace, Karta bezpečnostných údajov,
Originální název
Top Tec Truck 4050 10W-40
Objem
20 l
Typ balení
kanystr
Materiál obalu
HDPE
Viskozita
10W-40
Schválené normy

ACEA E6 E7 E8 E9 E11; API CK-4; Deutz DQC IV-18 LA; DTFR 15C110 (228.51); Mack EOS-4.5; Renault Trucks RGD, Renault Trucks RLD-3, Renault Trucks RXD; Volvo VDS-4.5

Doporučené normy

ACEA E6 E7 E8 E9 E11; API CK-4; Deutz DQC IV-18 LA; DTFR 15C110 (228.51); Mack EOS-4.5; Renault Trucks RGD, Renault Trucks RLD-3, Renault Trucks RXD; Volvo VDS-4.5

Nádoba: Kanystr
Třída viskozity podle SAE: 10W-40
Specifikace podle API: CK-4
Olej-doporučení výrobce: Volvo CNG/VDS-3
Olej-doporučení výrobce: Scania Low Ash
Olej-doporučení výrobce: MB 226.9
Olej-doporučení výrobce: MTU Typ 3.1
Olej-doporučení výrobce: Mack EO-M Plus/EO-N
Olej-doporučení výrobce: MAN M 3271-1/M 3477
Olej-doporučení výrobce: Deutz DQC IV-10 LA
Olej-doporučení výrobce: DAF HP2
Olej-doporučení výrobce: Cummins CES 20077
Olej-doporučení výrobce: Cummins CES 20086
Olej-doporučení výrobce: Cummins CES 20076
Olej-doporučení výrobce: Caterpillar ECF-1-a
Olej-doporučení výrobce: Caterpillar ECF-3
Uvolnit vyrobce: Renault Trucks RXD
Uvolnit vyrobce: Volvo VDS-4.5
Uvolnit vyrobce: Renault Trucks RGD
Uvolnit vyrobce: Renault Trucks RLD-3
Uvolnit vyrobce: Deutz DQC IV-18 LA
Uvolnit vyrobce: Mack EOS-4.5
Uvolnit vyrobce: MB-Freigabe 228.51
Uvolnit vyrobce: ACEA E6/E7/E9
Typ kontejneru: Kanystr
obsah [litr]: 20 l
GAZ
ISUZU
MERCEDES-BENZ
NISSAN
RENAULT
RENAULT TRUCKS
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací