PŘIHLÁSIT
Priprava smesi
Karburatorovy system
Regulace slozeni vyfukovych plynu
Tlak od [kPa] : 11 kPa Tlak do [kPA] : 254 kPa Výstupní napětí od [V] : 0,25 V Výstupní napětí do [V] : 4,75 V více informací
TECDOC-číslo motoru : 20937 pozadovany pocet kusu : 1 tvar zásuvky : oválný TECDOC-číslo motoru : 21116 více informací
TECDOC-číslo motoru : 20937 Barva : Seda TECDOC-číslo motoru : 21116 pro cislo vyrobku : 26.0015K pro cislo vyrobku : 7.3278K pro cislo vyrobku : 7.7946 více informací
TECDOC-číslo motoru : 20937 pozadovany pocet kusu : 1 TECDOC-číslo motoru : 21116 Délka měřicího čidla [mm] : 24 mm více informací
TECDOC-číslo motoru : 20937 pozadovany pocet kusu : 1 barva krytu : zelená TECDOC-číslo motoru : 21116 délka kabelu : 500 mm více informací
TECDOC-číslo motoru : 20937 montovaná strana : po katalyzator pozadovany pocet kusu : 1 Lamdasonda : diagnostická sonda Barva : černá TECDOC-číslo motoru : 21116 délka kabelu : 800 mm počet vodičů : 4 -zilovy Lamdasonda : vyhřívaná Lamdasonda : Planarsonda Lamdasonda : Závit, předběžně namazaný k dispozici také jako univerzalní výrobek viz výrobek.č : 10.8235 více informací
TECDOC-číslo motoru : 20937 montovaná strana : pred katalyzator pozadovany pocet kusu : 1 Lamdasonda : regulační sonda Barva : Seda délka (v mm) : 750 mm TECDOC-číslo motoru : 21116 délka kabelu : 735 mm počet vodičů : 5 -zilovy Doplňující výrobek/info 2 : s upevňujícím materiálem Lamdasonda : vyhřívaná Lamdasonda : Planarsonda Lamdasonda : żiroké pásmo-lambda-sonda Lamdasonda : Závit, předběžně namazaný více informací
Tlak od [kPa] : 27 kPa Tlak do [kPA] : 303 kPa Výstupní napětí od [V] : 0,505 V Výstupní napětí do [V] : 4,71 V více informací
TECDOC-číslo motoru : 20937 pozadovany pocet kusu : 1 typ karoserie : s krytem TECDOC-číslo motoru : 21116 dostupny od ctvrtleti : 2024/1 více informací