PŘIHLÁSIT
Rozvod motoru
Mazani
Privod vzduchu
Vyhledavani vyrobku pres vyobrazeni
Remeny
Klikovy mechanizmus
Zaveseni motoru
Hlava motoru/ prislusenstvi
Valce / Pisty
Kliková skříň
Tesneni
Elektricky system motoru
Regulace slozeni vyfukovych plynu
Kryt motoru
Motor- /ochrana proti podjeti
Naradi
Materiál : ACM (polyakrylkaučuk) více informací
Tloušťka[mm] : 3,53 mm Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 7,52 mm Vnějżí průměr [mm] : 14,58 mm více informací
montovaná strana : mechanická převodovka typ karoserie : s krytem Alternativní sada opravy : 101 407 Poloměr rejdu : PTFE (Polytetrafluorethylen) Materiál pláżtě : Hliníková litina více informací
montovaná strana : přední, vepředu Rok výroby od : 1999/2 vyska ( v mm ) : 10 mm Materiál : PTFE (Polytetrafluorethylen) vnitřní průměr [mm] : 32 mm Vnějżí průměr [mm] : 47 mm Typ závitu : stridava sroubovice Typ závitu : pravotociva sroubovice protiprachová ochrana : s těsněním proti prachu více informací
montovaná strana : přední, vepředu vyska ( v mm ) : 10 mm Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 32 mm Vnějżí průměr [mm] : 47 mm Typ závitu : stridava sroubovice protiprachová ochrana : s těsněním proti prachu více informací
montovaná strana : Sací strana oddělení bloku : montovaná strana : Výstupní strana Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) Prumer driku ventilu [mm] : 6 mm více informací
Tloušťka[mm] : 5 mm Tvar : O-krouzek Materiál : NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 59 mm Vnějżí průměr [mm] : 69 mm Dbat na objem naplne systemu : více informací
Tloušťka[mm] : 5 mm Tvar : tvar O Materiál : NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 59 mm Vnějżí průměr [mm] : 69 mm Dbat na objem naplne systemu : více informací
Typ nabíjení : turbodmychadlo Konstrukční typ těsnění : Ocelove tesneni více informací
montovaná strana : nahoře Typ nabíjení : turbodmychadlo Přední/zpětný chod : pro zpětný chod Konstrukční typ těsnění : měkké kovové těsnění více informací
montovaná strana : tlačítko Typ nabíjení : turbodmychadlo Přední/zpětný chod : pro zpětný chod více informací
montovaná strana : Válcová hlava Konstrukční typ těsnění : Ocelove tesneni více informací
montovaná strana : Válcová hlava Chemicka vlastnost : Bez azbestu Konstrukční typ těsnění : měkké kovové těsnění více informací
montovaná strana : strana motoru Materiál : ocelový plech Dbat na objem naplne systemu : více informací
Tloušťka[mm] : 4 mm Tvar : O-krouzek Materiál : NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 50 mm Vnějżí průměr [mm] : 58 mm více informací